onsdag 25 april 2012

ZZZZZZZZZZZZZ

Den här veckan har jag beslutat sova till tio varje morgon. Likaså idag, men T var till parturi så jag lagade sen ändå frukosten. Lugnt och skönt. Inte så hemst sjuk mage mera. Eller magen var liksom sjuk, men int såret.
Efter dusch la jag mig på soffan för att bläddra i Pirkka-tidningen. Halvvägs somna jag. När jag vakna sa T att jag sovit 3 timmar  : )


KVÄLLSSOL I KÖKET


ändå inte ännu sådär att hela köket badar i sol. Den kvällen kommer nog ännu.


FRITTATA

som jag hade tänkt mig. Vege med jättegod sparris. Också fotad i solljus. Ändå åt jag bara en fjärde del. Tättä resten. Och fortfarande bara Copenhagen öl. Vinet väntar jag me till fredagen. Men om Tättä far till lande och blir där över en natt  vad gör jag då?  Nå, man sir sen.


INGA PROGRAM
för imorgon. Borde jag gå ut? Aj nej men det sku ju regna. Jag sku behöva frimärken. Skall skicka en födisgåva till Österrike. Ja ja.


FYRANS NYHETER
som i allmänhet kommer kl 23 är min favorit. Dom har ofta nånting nytt som tidigare nyheter inte har nämnt. Och dessutom är dom naturliga och glada. Så med andra ord slutar jag nu för snart kommer Fyrans nyheter  : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar