torsdag 5 april 2012

INTE GALLSTEN
men gallblåsan till hälften fylld med grus. Eftersom det var ultraljud såg jag också bilden. Gallblåsan skall vara helt svart när den är tom. Nu var den då till hälften fylld med nånting gråaktigt. Röngenläkaren sa att när jag svängde på mig rörde sig gruset av och an. Det behövdes en allmänläkare för att skriva ut remiss. Dom tyckte att jag inte skulle vänta på människan som sku ringa måndag om en vecka. Så jag får väl snart "inbjudan" till något sjukhus.

Caro tyckte ju att talar man om läkaroutfit så skall man visa den.

 Här då alltså läkar- och röntgenoutfit. 


SAKERNA FRÅN IGÅR

Väskan var nog int sen heller så kiva. Det blir en lotterivinst. "Tuulipuku" sa Tättä.

Askarna till Lapis lazuli-smyckena och

 den fina cremen jag fick som gåva  : )

PÅ KVÄLLEN
fortfarande olika mat. Min blev
quinoa, sallad utan sås och kokt sej. Helt gott! 



OJ NEJ MITT PÅSKGRÄS

 Vem har varit här

  ...månne?


I MORGON
hela förmiddagen soooova. Kl 15 till Kottby kyrka och lyssna på påskmusik. Där brukar vara en handfull människor.

Kolla också receptet här nedan, skrivet som ett skilt inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar