tisdag 24 april 2012

ÄNNU FYRA SAKER:

1. 

Den fina tidningen jag fick av Caro som sjukpaket  : )  


2. ARON ÄR ROLIG
    Till alla andra säger han "hej" men till pappa säger han "moi" för pappa talar    finska.


3. DUMMA JAG
    som inte bad att få mina gallstenar, ens en stor.
    Det sku ju ha varit perfekt bild för "torsdagstävlingen"  : )


4. SÅ HÄR FÖRSIKTIGT
    fortsätter jag ännu.

I morgon kanske nånting lite Frittata-aktigt  (eller int vet jag), men inte vin förren på fredan och då kanske bara en klunk.






3 kommentarer:

  1. Hej Babben, inte roligt med operationer och sjukhusbesök. Men tur att det finns så mycket medicinskt kunnande.
    Vid det här laget mår du säkert redan ganska bra, men vila och åter vila, är a och o. Men det vet du ju.
    Tråkigt att int kunna fira Vappen som vanligt. Men det kan bli trevligt ändå.
    Jo, jo, vi far nog till lande. Hoppas vädret blir fint.
    Så försvinner jag maisemista. Seglar alltså i den Kroatiska arkipelagen 2 veckor : -)
    Putkiremppan fortsätter och lyxen är enorm då vi nu kan gå på egen WC. Ut i trappan först visserligen, men ändå.
    I morgon Auroradag.
    Tänker på dig, bli snart pigg och kry!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag borde nog absolut (av förekommen anledning) börja med "din" diet!!! Men uuuuh... inte sej!! Nej! Passar ej mej!! Isynnerhet kokt sej är Mirri- och Frasse-mat.. huuu... Illaluktande vadd-fisk! Tycker jag. Detta betyder inte, att inte du får tycka om sej.
      Försiktigt lovats soligt vårväder till Valborg. Lite skumpa och STOOOR ballong. På er övre balkong. Då är allt bra!!

      Nilli ma Gilli

      Radera
  2. Hej yvonne!
    Jo jag sköter om mig och räknar med att vara helt frisk efter Vappen. Kommer då att föra ett par skor tll podologen, men antar att du då glatt seglar i Kroatien. Jag kan ju vinka åt Nina : )
    Vi ses.

    Hej Nilli ma Gilli!
    Jo de blir bra med Valborg på övre balkongen. Tättä skall städa den idag. Nu står dörre öppen och jösses så fåglarna kvittrar : )

    SvaraRadera