onsdag 18 april 2012

GALNA DAGAR
var programmet idag. Bra att man kan gå tll Stockmann mitt på dagen. Inte efter folks jobb eller lunchtid.  Jag hade ju sen ändå fått ihop en liten lista på intressanta grejer. Tog hissen upp till var det nu sen då femte våningen.  Köpte Marseille-pumptvål och en våning ner tandborstar. På dam avdelningen en vit t-shirt och dubbeluppsättning underkläder. Dom var himla fördelaktiga. Sen då en orange-grå rutig scarf för att ha pendang till min roliga Converse-klocka.

Här hela härligheten. Inte ens 100 €.


LUGNT OCH SKÖNT
hemma. Nucka till lite i soffan. T hade varit på en utställning i Karamsinska-huset som jag tipsat om. Han tyckte den var bra och jag skall kolla den imorgon. Men först till Stockmann efter Biotherm bodylotion  : )

I morgon för Monsieur antagligen ett reparerat fönster till lande. Kommer visserligen hem på kvällen. Och jag kommer att få eftermiddagsbesök av Caro och Aron. Aron skall till öron läkaren sen senare.

3 kommentarer:

  1. Jag stod också och petade på den orangea klockan... men... konstatera, att jo,, om jag hade varit tre år yngre hade jag säkert köpt.... nu var jag för gammal...

    Nilli

    SvaraRadera