torsdag 26 april 2012

KAFFET VAR FÄRDIGT
när jag vaknade. Monsieur hade redan avslutat sin frukost. Vardagarna brukar vara min kaffekokning. Ändå annorlunda den här veckan.


NÄR EN NARKOSLÄKARE
inte hittar en åder blir resultatet det här.

Hoppelunda försvinner blåmärket snart.


ARON OPERERADES IDAG
Nya rör i öronen och borttagning av en jätte polyp. Han har nog haft det jätte jobbigt med sina öron. Hoppas nu att det äntligen blir bättre. Mofa hade lovat ställa upp som chaufför. Aron var ganska trött och lessen efter operationen, men blev jätte glad när han såg mofa.


MUSTAPEKKA
på eftermiddagen. Jag for med för jag skulle till R-kiosken (posten) och apoteket. Och i bilen körde jag i mig laku  : )   Kouvolas. Gott!
T skulle på ett husbolagsmöte så jag passa på att lura tupp. Skönt. Humor att vara konvalecent.


MIN MAT IDAG
blev Pirkkas ekologiska ärtsoppa.

Den består av vatten, inhemska ekologiska ärter och salt.


Till den Kyrkpressen och en underbar kålpirog från Haagan Leipomo. Det var en sån jag hade velat ha då på hösten på lande när jag var flunssig.

Titta! Himla gott.

Nu skall jag kolla lite bloggar.
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar