lördag 29 oktober 2016

Till Bokmässan

i dag. Men först mat på morgonen och dagbok och Husis.  Sen i duschen och sen for vi i väg. Till bokmässan. 

Vi kom dit och vi gick och titta på en massa böcker i nedre våningen. Först lyssna vi på en man som tala engelska men som var svensk och hette Klas Östergren med en bok somhette Twist.  Och bredvid mig satt en tant som hade ett barn som hette Tuomas. Dom bodde först i ett hus uppe vid blomsterhandeln. Sen flytta dom till Arabia. 

Sen gick vi och lyssna på Mark Levengood. Där såg vi också Tuva och Jaska. Vi lyssna länge på honom.

Sen for vi upp till övre våningen och gick nu omkring där och kom sen ner och köpte glass. Det var gott! Sen gick vi och köpa två böcker åt mig och en bok åt Caro och sen betala jag och sen gick vi och lyssna på en man som var helt ok och sen kolla Monsieur lite böcker och sen gick vi hem.

Malin hade kontaktat för hon hade fått sin ring och jag kontakta Caro och skulle betala dom tre pengarna. Sätter på hennes konto.

Sen blev här god mat: batat, rökt lax, gräddfil, sallad m.m. Först fick jag en whisky och sen fick Monsieur öl och jag fick rose´. Vi åt väl länge. Lyssna på en Helge Tallqvist & Groovy Eyes cd. 

Nu bloggar jag och nu skall jag gå och se på en film på Teema.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar