onsdag 5 oktober 2016

Claes Andersson

i dag. Men här blev gott kaffe och gröt! Skrev dagbok och läste Husis. Sen satt jag på mig mina kläder och gick till min verkstad och putsa mitt smycke som hängde runt min hals. Sen tog jag en lång promenad förbi Hector och över Backasgatan och ner till K-market och där köpte jag jugurt och ost. God ost från Finland! Kom hem och gick upp och blogga. Blogga säkert till 17.00. Åt jugurt och satt make up och sen gick vi till bibban.

Där var Johan Bargum, Claes Andersson och Tapani Ritamäki. Tapani Ritamäki intervjua dem. Claes Andersson hade en bok som hette Stilla dagar i Mejlans. Han läste därifrån ett stycke om sig själv. Johan Bargum läste också nånting som var jätte bra! Hela kvällen tog två timmar. Sen såg jag Karins pappa som bor nånstans i Kottby. Sen gick vi hem.

Monsieur värmde vår laxsoppa som jag också åt. Sen läste jag Haruki Murakami vid bordet. Tog bort min make up och fortsatte sen med Haruki.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar