tisdag 4 oktober 2016

Torsdagen den 29:de

Jag steg upp halv åtta. Koka kaffe och ägg och jugurt och bröd. Åt kaffe och jugurt i köket och kom sen till vardagsrummet och åt med Monsieur.  Satt Malins ring på bordet tillbaka.

Sen diska jag och sen dammsög jag och sen packa jag mina saker och låste dörren och sa hej då åt Nista och gick till Bodö bryggan. Stina och Sture var också där.

Jag satt på däck med min tröja och min filt och läste Haruki. Sen landa vi och Monsieur kom efter mig med jeepen och vi for til Arabia. Han skulle ha tossor från övrevåningen och jag köpte allt möjligt från K-market. Också åt Aron och Amanda. 

Vi kom hem och jag packa upp allla våra saker och satt på mig mina yogakläder och åt jugurt i köket och sen for jag iväg. Nu regnade det alldeles fasansfullt. Jag kom till yogan och satt där en stund och gick sen ner och vi var bara fyra. Monica gick lite tidigare hem. 

Jag kom hem och gick i duschen och åt ärtsoppa i köket och läste en Time som jag hade hittat på lande. Gick i säng och läste Haruki Murakami.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar