lördag 15 oktober 2016

Torsdag

i dag. Gick i duschen. Kom ner. Här blev gott kaffe. Jugurt och bröd. Skrev dagbok. Läste Husis.

Sen satt jag make up och någå fina kläder och for till stan. Kom lite för tidigt. Satt där och vänta en halv timme. Sen gick jag in. Sora Abrun  sa att jag sku gå i en konstig röntgen. Där såg man mina örhängen. Sen lappa hon min ena tand och sen tog hon lustiga saker av mina tänder och sen betala jag och sen gck jag hem via en Fazer där jag fick god glass. 

Monsieur hade varit på leffa och jag åt jugurt här och for sen till yogan. Det var en tant som var tysk. Hon lärde andra typer nånting och sen efter en timme gick jag hem. Kom hem med 51:an och sen gick jag i duschen. 

I Efter nio var där många fina typer: Kekkonens nära vän Maarit Tyrkkö, Sen var där en Saska Saarikoski och sen en Antti Jokinen. Jag åt ärtsoppa framför tv:n.
Gick sen och sova.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar