tisdag 4 oktober 2016

Ishockey

i dag. Här blev ägg och jugurt och kaffe. Sen for vi efter Caro och Amanda och sen for vi till ishockeyn. På ena sidan spela någå sextonåriga grabbar och på den andra mindre grabbar. Här lite bilder från Arons match.

 Aron

 Aron Salminen

 Caro och Amanda

Sande som har spelat ishockey hela sitt liv...

Matchen tog slut och vi vänta på Aron lite utanför. Sen kom han. Vi vinka hej då åt dem. 

Vi for till Musta. Där såg vi Hector och Arno som vi inte hälsa på. Vi kom hem och jag satt sakerna i kylskåpet. Sen fick jag en whisky och nötter och pasta och tonfisk och sallad citronpesto och ostflarn. Monsieur fick öl och jag fick vin. Jag läste Kuukausiliite och fick sen ännu choko och vin. Monsieur hade diskat och gått och sova och sen gick jag och sova. Läste Haruki.

2 kommentarer: