måndag 3 oktober 2016

Steg upp

sju.  Var i duschen. Kom ner till halv nio. Här blev god frukost: kaffe, jugurt och bröd. 

Sen dök Sande upp. Monsieur förde nånting till kylskåpet. Också den enorma kassen. Arons iskhockeysaker blev i bakluckan. 

Sen for jag till lågstadiet efter Aron. Han tog sin reppu och sina skor och sen for vi till Musta där vi köpte en massa. Aron fick en enorm glass och jag fick en Kingis. 

Vi kom hem och Caro hämta Amanda och jag packa upp och börja med maten. Det blev god höna med lök och Monsieur och jag fick ris och barnen fick makaroner. Det blev riktigt gott med sallad. 

Aron var på datorn och sen gick dom i duschen. Dom fick bröd och jugurt. Jag läste för dem Vem är stor? och sen två sidor från Bärtil och då hade dom somnat. 

Sen gick jag och se på Bruce Springsteen. 
Gick sen och sova i min långa vita särk med barnen    :  D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar