tisdag 4 oktober 2016

Tisdagen den 27:de

skulle jag skriva i dag. Vi steg upp klockan 06 och sen var jag i duschen och sen packa jag våra saker och sen for vi iväg. I Kalkstrand var också Nadbornik. Vi kom till Bodö och jag vinka åt honom.  Före det hade jag kontaktat mina barn.

Vi gick över Malmstenarna och laga en god frukost. Man fick huikkor. Jag hade packat upp allt. Det blev jätte gott! Sen duka jag bort och tog en lur. Sen diska jag och sen hängde vi upp den fina affischen i verkstaden. Hurja fin! 

Sen gick vi på en promenad. Längs ena vägen och längs andra vägen och ner till stranden och sen hem tillbaka.  Alltså på Bodö.

Här börja jag sen med maten. Det blev potis och kantarellsås och salllad och en god rökt lax! Monsieur fick Saimaa Pils och jag fick vin. 


 Gott!

Sen diska jag och sen fick jag ännu choko och vin i köket. 
Tog bort min make up och tvätta mina tänder och nu var klockan 22.00.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar