onsdag 19 oktober 2016

Tisdagen den 18.10.

Nu kontakta jag Aava och fick tid hos en läkare. Sen koka jag kaffe. Monsieur var också vaken. Jag fick jugurt och bröd och kaffe och skrev dagbok och läste Husis. Monsieur koka laxsoppa.

Sen satt jag på make up och fina kläder och Monsieur körde mig med jeepen till Aava. Där var Aava Orto-Lääkärit men den här läkaren var väl annorlunda. Hon kolla min fot och skrev någå recept och jag skulle ner och röntga min fot och sen efter nånting från andravåningen där jag fick en stödställning för min vrist. Sen for jag via apoteket och sen tog jag 69:an och sen halta jag och sen kom Caro med sin cykel och fråga hur det var. Hon skulle och jumppa. 

Monsieur var inte hemma. Han hade varit uppe i en bastu och fotat sig ut mot havet. Sen kom han hem och fråga hur jag hade det. Han värmde sin laxsoppa. Jag blogga. Gick sen ner och äta soppa och läste KP. Fortsatte sen med bloggen.

Läste sen Haruki Murakami i sängen och nu sov också Monsieur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar