tisdag 18 oktober 2016

Till Stockmann

i dag. Man fick gott kaffe och jugurt och bröd. Satt make up och for till stan. Köpte två bh:n och två trosor från Stockmann och sen nånting från delikatessen.

Jag kom hem och då var klockan 15.00 Monsieur hade farit efter Aron och sen efter Amanda. Dom kom hit och jag satt på henne en fin dansdräkt. Vi gick till bibban där Amanda dansa i övrevåningen. Det var väl 45 minuter. Sen fick hon nånting gott efter det. Vi gick ner och Aron hade lånat några böcker. 

Här fick man goda nakkir och makaroner och potis. Sen fick dom glass och jag hade bäddat deras säng. Dom gick väl sen i duschen och Monsieur tvätta deras tänder.

Sen läste jag Sixten och Blixten på dagis och sen somna dom. 
Sen gick också jag och sova.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar