onsdag 26 oktober 2016

Jag vakna

8.30. Jag hade ännu min morgonrock på mig. Här blev gott kaffe och ägg och jugurt och bröd. Skrev dagbok. Läste Husis. Gick i duschen.

Skrev blogg några timmar. Monsieur tog väl en lur. 15.10 kom Caro, Sande, Aron och Amanda med Pörtö Line. På lördagen hade Sande fått en 4,5 gädda som vi får halva. Dom satt den säkert i frysboxen.

Salminens  satt ute och där satt väl också andra. Dom kom hem och jag fråga att är ni hemma och hon sa jo. 

Monsieur hade kryddat laxen som jag satt i ugnen och satt pastan på och jag fick en whisky och sen två glas rose´ till maten och Monsieur fick en 1/2 liters öl.

Sen kom det klockan nio en fin film med Jean-Michel Jarre: En resa i ljudvärlden. Han är gift med Charlotte Rampling.

Sen läste jag Haruki Murakami.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar