onsdag 19 oktober 2016

Söndagen den 16.10.

Jag vakna 8.30 och gick ner och koka kaffe och ägg och jugurt och bröd. Monsieur kom ner och sen gick han i duschen. Amanda skulle komma hit. 

Hon dök upp och fick pasta och gurka och maito. Jag satt här vid bordet och drack kaffe och fick goda bröd och hon satt bredvid mej med sin pad. Jag var ännu i morgonrock. Tvåtiden dök dom upp.

 Amanda fick maito...

 Aron var lite trött. Han hade varit och spelat ishockey och fotboll.

Dom var nu här någon timme.  

Monsieur for sen ut och cykla och han träffa Sanna på en bro som tyckte att Kalle hade mycket jobb, men hon jobbar inte mera på Miltton. Sen ringde Kalle till mig för han skulle träffa Saara. 

Jag gick i duschen och satt kläder på och gick till Alepa med mina stavar. Köpte allt möjligt som jag satt i ryggsäcken och kom hem. 

Monsieur tog fram laxen som var rökt och jag satt på pastan och fick en whisky och jag fick rose´till min mat och Monsieur fick öl till sin. Sen såg vi på Ville Virtanen och efter det B.B. King och jag gick och sova och Monsieur titta sen ännu på B.B. King i tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar