söndag 23 oktober 2016

Inte till yogan

i dag. Det blev kaffe och det blev gröt och vi åt upp allt bröd. Sen for vi till Musta och köpte till det ena och det andra och tändstickor från kassan. Vi for via Ärrän och jag satt 40€ på mitt busskort. 

Vi kom hem och Monsieur börja med det stora fönstert och jag börja dammsuga. Det tog säkert en och en halvtimme.

Vi gick sen till bibban där Amanda hade dansat och dom fick Reko och Naranja som dom sku ta till lande. 

Monsieur hade blivit på bibban och jag kom hem och blogga och sen åt jag fisksoppa och knäckebröd och läste KP. Sen kom Monsieur hem och jag gick från köket till vardagsrummet och fortsatte läsa KP med fisksoppan.

Sen såg vi Efter Nio som inte var så bra och sen gick vi och sova. 
Jag läste Haruki. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar