onsdag 5 oktober 2016

I dag var det onsdag

Steg upp klockan sju och tvätta mitt hår i duschen. Kom sen ner till halv nio och fortsatte med frukosten. Kaffe, bröd och jugurt. Småningom kom Monsieur. Han städa först balkongerna uppe och nere. Sen fick han god mat!

Nu börja jag dammsuga. Jag dammsög och putsa saker säkert tre timmar. Monsieur hade farit efter en spegel. Nu tvätta han köksgolvet och jag putsa tavlorna i tamburen. Sen satt jag make up och sen for vi till Musta. Där köpte vi allt möjligt. Också en glass som kosta 1,60 Alltså en Kingis. 

Sen kom vi hem. Jag duka och satt på potisen. Fick en whisky. Sen fick man citronströmming och en laxbit och potis. Smör och det slutliga brödet. Också en öl!

Nu borde jag sluta.
Skall gå och se på Docventures...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar