torsdag 27 oktober 2016

Aron dök upp

klockan åtta, men jag hade varit i duschen före det. Alltså klockan sex. Bäddat sängen. Kom ner och börja med maten. Han fick jätte god mat! Också ett ägg. Han gav åt mej en fin blå ödla som går och biljetter till bokmässan. Sen förde mofa honom till skolan. Aj jo, men i går kväll var det Halloween disco i skolan. Aron var helt grön i ansiktet och hade också andra gröna kläder och sår och skruvar i huvudet. Han var riktigt rolig!

Sen koka jag gröt åt oss. Monsieur fick ägg. Gott kaffe som smaka Cafe´Oriental. Jag skrev dagbok och läste Husis. 

Sen dammsög jag. Hela huset. 

Sen satt jag make up och vi skrev en lång lista och jag satt fina kläder och for till Musta. Monsieur köpte öl åt sej och vin åt mej från Alko. Jag köpte nu sen det ena och det andra och betala och sen for vi hem. Jag satt allt i skåpen. 

Sen kom det nyheter och sen åt Monsieur i köket och jag titta på Puoli seitsemän och sen gick jag till köket och läste KP och åt ärtsoppa och nu bloggar jag.

Adjö!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar