måndag 17 oktober 2016

Till Fölisön

i dag. Men jag steg upp redan åtta och då steg också Monsieur upp. Här blev god frukost och sen gick jag i duschen och sen satt jag make up och sen kom Kalle. Han förde cyklen till en verkstad och fick den hem tillbaka. Dom hade reparerat den.

Sen for vi till Fölisön. Vi gick runt hela ön.

Kalle och mamma.

Kalle och pappa.

Sen kom vi hem tillbaka. 

Här blev god mat: lax i ugnen och gräddfil och sallad och Monsieur laga goda potisar. Kalle fick en whisky och jag fick en whisky och Monsieur fick en öl i köket. Sen dukade jag och Monsieur fick en öl och Kalle och jag fick rödvin. Jätte god mat!

Sen kontakta Caro att om vi tänker se på Sande och Leonardo di Caprio i tv. Den tog tre och en halv timme. Matthew McConaughey var med bara i början. Monsieur gick upp och sova, Kalle sov en liten stund på soffan och vakna sen och jag såg hela filmen. Sjukt bra! 

Sen gick vi och sova. Kalle blev över natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar