onsdag 26 oktober 2016

Klockan åtta

steg jag upp. Här blev god frukost.  Amanda, Caro och Sande skulle till en fotografering i dag. Till en Pirkka-lehti. I Vallgård.

Tvåtiden sluta fotograferingen och sen hämta dom Aron hit. Han skulle gå med mofa och se på Tatu och Patu. Dom for sen. Jag antar att dom hade riktigt roligt.

Jag städa skåpet halva nere och halva oppe. Kolla mina skor som jag inte iddes ta. Förde en tröja som krympt och nånting vitt till roskis. Gick sen till Alepa. Halta hem.

Monsieur kontakta och sa att dom är på väg hem med buss. Han sa att Aron skulle få plocktallrik. Men jag glömde att visa mitt stöd för vristfrakturen åt Aron. 

  Här är han på datorn   :  )

Jag satt med honom där uppe och Monsieur åt mat i köket. Småningom kom Sande efter honom, men dom vinka int åt mej...

Jag koka min ärtsoppa med knäckebröd och isvatten. Satt i köket och läste Haruki. Läste ännu Haruki vid sekretären och gick sen upp och fortsatte läsa Haruki i sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar