tisdag 18 oktober 2016

Bloggen 6 år!

Här blev gott kaffe. Jag skrev dagbok i köket. Fick sen jugurt. Monsieur steg väl upp småningom. Gick sen till vardagsrummet. God frukost.

Sen fota jag den här bilden av en vitsvanshjort.

 Här äter den.

 Sen äter den lite mera.

Och sen tittar den på oss och springer bort.

Sen tog vi en promenad till Koprajaakko. Det var nog en ganska lång promenad.
 
Här Monsieur utanför grottan. Sen promenera vi tillbaka.

Och här fota jag Monsieur på vägen där träden var flyttade.
 
Sen gick jag och värmde min ärtsoppa och åt den med KP i köket. Sen kom Monsieur och körde bort mej och jag gick till vardagrummet med KP och ärtsoppan. 
 
 Monsieur hade ätit sin mat och jag diska. Jag satt på mig min särk och läse Haruki och nu fick jag en jätte fin bild av Aron som var fotad i klassen   :  D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar