tisdag 1 november 2016

Söndag

i dag. 

Vi steg upp och vi fick kaffe jag satt på mig kläder och Kalle kom och jag gick till K-market och kom hem och sen for vi till Suomalainen Yhtenäiskoulu i Haga. Där hade Kalle tidigare haft sin breakdance med en mörkhyad man som hette Charles.

Där var också Amanda och Santeris familj. Det var riktigt roligt. Amanda var så glad. Amandas lärare var med i den sista delen. 

Vi gick hem efter pausen, men dom andra blev ännu kvar där. Sande, Caro, Aron och Amanda skulle fara till Annis. 

Vi kom hem och gick till källarn. Kalle skulle först få en fin lampa  och sen en fin paltå, men den var kanske lite för stor...  Monsieur satt bort lampan.

Vi kom hem. Först fick man en whisky.  Sen fick man pasta och tre burkar tonfisk och citronpesto och otsmulor och sallad m.m. Vi fick med Kalle rödvin och Monsieur fick en svart öl som hette Black IPA. Sen duka vi bort och jag gav åt Kalle 2x2cent. Sen vinka vi från fönstret.

Sen kom väl Sorjonen som tog en timme och sen gick vi upp och sova.
Jag läste Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar