onsdag 5 oktober 2016

Steg upp

klockan sju. Tvätta håret och var i duschen och gick ner till typ halv nio. Här blev gott kaffe och jugurt och bröd.  Monsieur börja med fisksoppan eller lax.

Sen hade jag betalat mina räkningar och tog bussen och förde dom till en OP Pohjola bank. Gick sen längs med Espen och kom till Salutorget. Där var Baba i en båt och jag köpte kryddfisk och en citronfiskburk av henne. Sen såg jag Bosse. Jag gick och köpte ett bröd från Åland och sen tomater och sen en Kingis glass som kosta 2,90. 

Sen steg jag på spårvagnen och kom till Kottby, men glömde jugurten. Jag kom hem och gick upp och såg att jag inte hade bloggat på 6 dagar. Det var ju hemskt! 

Sen kom Monsieur. Han hade varit på bibban. Satt på laxsoppan. Såg på Simma lugnt, Larry! och sen åt jag i köket och sen gick jag upp och läste Haruki Murakami.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar