måndag 3 oktober 2016

På söndagen

sov jag till åtta. Jag steg upp och gick och koka ägg åt oss alla. Barnen fick kakao och bröd och gurka. Monsieur och jag fick kaffe och jugurt och bröd m.m.

 Varför ser Amanda så sur ut?

 En glad Aron   :  D

Här äter dom gröt!

Sen strök mofa Arons skjorta och jag börja packa ihop alla saker och bädda sängen o.s.v. Hade fortfarande på mig min morgonrock. Aron skulle på ett kalas och jag skulle skriva ett kort. Sen for dom iväg.  Också Amanda.

Jag gick i duschen och sen städa jag här. Mofa och Amanda hade varit på Kimmis. Amanda och Aron och mofa dök upp och sen kom Sande och Caro. Dom for iväg...

Monsieur och jag fick en lur. Sen blev här god pasta och lax i ugnen. Monsieur fick öl. Jag fick rödvin. Undrar vad vi gjorde sen. Jag gick säkert i säng och läste Haruki Murakami.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar