söndag 23 oktober 2016

Jag steg upp

klockan sju. Gick i duschen och tvätta håret. Tiotiden for jag till stan och gick till Cafe´Aalto och åt musikerns frukost, men den är nog väl inte mera så god... Sen fick jag en bild från vår stuga där Aron och Amanda är med massor gott att äta.

Sen for jag upp till Stockmanns åttonde och fick tioeuro för mina lottolappar. Sen for jag ner och köpa en Sensai för jag hitta inte den som jag köpt på Viking. 

Promenera sen till Tennispalatset. Eller halta liksom. Där var en film som Woody Allen hade gjort. Den hette Cafe´Society. Jag vänta på Monsieur en halvtimme. Filmen var sjukt bra. Den var från 40-talet.

Sen halta jag till K-Market och sen tog vi 72:an och sen blev här god mat.  Jag fick en  whisky och Monsieur fick en gin. Gott med ris och gräddfil och sallad.  Monsieur fick öl.  Jag fick rose´. 

Sen tog jag bort min make up och sen såg vi på Skavlan och sen gick vi och sova.
Läste ännu Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar