lördag 27 augusti 2011

VILKET OTROLIGT VÄDER
för ett bröllop på Ugnsholmen. Och jag har beslutat att jag har roliga strumpbyxor till min ärmlösa klänning. I väskan en paschmina och en tunn cardigan. Trottat. Voj nej! Borde jag ta en skilld kasse? Nu fick jag ändå problem...
Hur som helst, nu skall jag ännu då stryka domdär "ytterkläderna" och texta ett kort. 15-tiden far vi härifrån med Caro och Santeri. Caro är Annis goda vän, Santeri är Kais goda vän. Dom surfar och går på heavykonserter tillsammans. Jag är Annis klasskamrat och Tättä är avec. Nä, nä vi är hundraårgamla vänner med Annis föräldrar.
Men nu måst jag sätta igång.

Hej hej, återkommer i morgon  : )

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen, att man får se en bild av dej i dina roliga strumpisar... (helst nog med också övriga stassen på)
    Ö
    Gurlan från Arabien

    SvaraRadera