söndag 14 augusti 2011

MORGONMÅLET
brukar Aron inte var så hemst snål på. För att han i alla fall skall plocka i sig nånting brukar mamma sätta på en ritad film.


Kolla uppsyn och ögon!

CARO OCH JAG
och hela hushållet var upp och ner så Aron och mofa gick ut för att vi sku få nån ordning på det hela. Och efter en stund satt vi båda vid stora bordet i vardagsrummet.  Caro kolla "firmakläder" i H&M- katalogen, jag rita skisser åt min nya kund. En skön stund!

I går kväll bekräfta kunden "Sju smycken". Ändå berättar jag om det först efter leverans torsdag/fredag.  14-tiden sade Caro och Aron adjö efter ett riktigt kiva veckoslut. Dom sku på födiskalas.

IDAG I VERKSTADEN
såga jag alla delar som behövs. OBS, det är inte pinglor! Jag var i verkstaden från 14.30 till 18.30 så jag sågade faktiskt i fyra timmar. Min axel brukar bli sjuk ren efter halvtimmes sågande. Nu var det inte så farligt - kanske det var fråga om positivt tänkande.

Efter söndagspastan börja Tättä kolla en isländsk film som jag sen också haka på, men den var inte speciellt nätt.

I morgon aamuvuoro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar