tisdag 16 augusti 2011

IDAG I VERKSTADEN
gällde det att konkret nita ihop bak och framsidan på fyra hängen och applicera mässingrör.  Och sen finishing på alla sju.

MIN LÅNEHÄNGBORR
ser ut så här. En hurja sak!

Först skada jag mig på den, sen for den sönder. Men ingen panik. Jag ringde Monsieur Reparateur de Foret. Han kom med en kasse full med skiftnycklar och CRC. Och vips var borren reparerad  : )

INGEN AAMUVUORO I MORGON,
jag räknar med att bli klar med smyckena ändå.
Här baksidan av alla sju.

Ännu på eftermiddagen i dag gjorde jag länkar - grova, så att om inte behöver lödas. Dessutom kräver smyckets design grova länkar. Dom skall jag fästa på hängena i morgon och senare (hemma) knyta svarta lädersnören med glidknut. 

Sen kan jag sådär som i skolan ropa: "Färdigt"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar