fredag 6 mars 2015

Vädret

var ju helt hemskt och blev bara värre och värre. Gunnel ringde. Jag tog med min kaffekopp och jag tala säkert en halv timme med henne. Hon hade tänkt ha FK nu på vintern, men ville heldre ha på sommaren i sin trädgård. Så nu blev det då min tur. Säkert i slutet av april. 

Jag städa och dammsög och gick sen i duschen. Och småningom efter det bev det god mat! Hönsstrimlor som man steker och sätter till grädde,  persikor och persikornas eget spad. Dessutom ris och sallad.

 Här i stekpannan.

Här på talriken. Det blev egentligen riktigt gott!

Nu skall jag kolla lite bilder på min blogg. Födisen och sen FK vad jag har bjudit på. Men jag undrar vad man sen ser på. Lite fundersam.

I morgon kanske verkstad eller hmm, 
int vet jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar