söndag 29 mars 2015

Klockan

ringde 8.30. Jag skulle duscha och koka kaffe och sedan småningom bädda och sopa och sen ringde det på dörren och det var Sundholmarna som kom för att virpoo. Dom var så glada. Också Marianne var glad.

 Här Alva och Saga.

Vi gick sen upp för att titta på "takterassen" och sovrummet och Alva gjorde precis på samma sätt som Amada när hon liksom hoppar ner för trappan   : ) Dom fick varsitt Kinderägg.

Och här alla mina fina kort och gåvor. Aron hade ritat åt mig momi med en väska och en kaffekopp.
Där uppe står det "Till momi av Aron". Där är sol och gräs. Och Caro hade googlat selfie och då hitta hon dom här    : D

Tvåtiden gick vi till Mökkimessut. Bastur och båtar och blommor och det ena och det andra på vänstra sidan och till höger en massa annat. Bl.a intressanta golv. Dessutom träffa vi Helena och Nora.

Jag köpte igen åtta blomsterlökar som man fick för 20€. Jag tog alla olika. Och nu satt jag dem i en papperspåse och skall i morgon föra dem ner till källaren.

Här jag med mina lökar framför en koja som en estnisk grabb har byggt.

Sen fick jag äntligen en lur och sen lax och pasta och rose´vin. Jag läste gårdagens Husis och kom sen upp och satt bilder på bloggen och titta på andra delen av en film som hette Satanen, men den var inte speciellt bra. Sen tio minuter The Doors med Jim Morrison. Den sku ha varit bättre att se...

Sen blev det blogg och sen blev det natt te´.
I morgon promenad till posten för att posta Johannas smycke. 
Sen säkert verkstad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar