torsdag 19 mars 2015

Inget speciellt

i dag. Efter frukosten skrev vi en ganska lång lista vad vi sku ha från MustaPekka och så for vi iväg. I morgon blir det sparris med bacon och ostsmulor och på lördagen lax. Dessutom köpte jag en flaska Amarone åt Caro som tack för att hon hjälpte mig med min blogg. Tar en bild av flaskan i morgon. Caro, Aron och Amanda kommer nämligen hit på lördagen och blir över natten.

När vi kommit hem for Monsieur på bio. Jag åt weetabix, tog en halv timmes lur och for till yogan. Vi var bara fyra. I slutet av yogan sa Monica att nu tänker hon fara hem att hon har stegring. Jag avsluta min yoga och låg sen på mattan och pötsligt kände jag kalla pustar som kom in genom dom enorma fönstrena. Ibland är där hett och ibland är där kallt.

Jag kom hem med 69:an längs med Mannerheimvägen och hemma blev det sen dusch och grönsakssoppa.

I morgon kommer jag att städa. 
Säkert också kolla damm och hyllor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar