fredag 27 mars 2015

Ha ha!

I dag gick det så att Monsieur trodde att min födelsedag är i morgon. Höh! Int var det ju alls så. Den var i dag. Och när jag koka kaffe hade han sen satt fram ett foto av sig själv och Krohn portvin. Dessutom fick jag så massor textare, postkort, telefonsamtal och gmail. Tack alla!

Alltid lika gott!

Efter frukosten satt jag på mig städkläder. Först städa jag bokhyllans översta. Sjukt dammig! Sen bytte jag låda åt Amandas leksaker. Sen såg jag att där igen var konstiga saker i diskbordsskåpet. Ja ja.

Sen börja jag dammsuga och nu skulle jag dessutom dammsuga damm från alla hyllor och sånt. Och dessutom soffan...

Klockan var väl 17.30 när jag gick i duschen och sen blev det då lax, rosamunda, honungsmelon, gräddfil och sallad.

Här igen en gång duvorna utanför vårt fönster.



Och här då Aron.

 Rolig utan tand   : )


Strax Strada och Skavlan.
I morgon åtta opp och sedan program hela dagen  : )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar