måndag 23 mars 2015

Det blev ingen verkstad.

Nu är det så att jag har en ny sjukförsäkring. För femtielfte gången kolla jag om mitt försäkringsbolag hade betalat, men det hade dom inte. Jag tror det var i början av februari som jag anhöll. Nu beslöt jag då att ringa dit. Först tala jag med en grabb som tyckte att jag sku skanna och överföra kopiorna och skicka dem till Pohjola. Jag gjorde så, men sen måste jag ringa på nytt och då fick jag vänta jätte länge och sen tala jag med en tant som tyckte att jag kan sätta dem på hennes namn och så skickar hon dem vidare. Alltså voj huh huh! Jag skrev en inledning och så satt jag ett par räkningar på gmailen och så visa Monsieur hur jag sku göra. Hoppas nu tanten fick dem.

Sen tog jag en rask promenad till Alepa. Sku ha jugurt och frukt och vad det var.

Hemma sedan trad måndagsmat och efter det Bensow-stiftelsen på MOT.  Sedan roliga inslag i Efter nio. 

I morgon hoppas jag då kunna 
gå till min verkstad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar