söndag 22 mars 2015

Klockan var bara sju

när jag hörde ljud nerifrån. Jag låg nu där ännu en stud, men 07.30 steg jag upp. Alla var så glada. Dom satt i köket. Aron hade någå legon och Amanda åt äppel. Jag börja med kaffe och frukost och Caro sa att hon lagar barnens mat, men jag satt nu ändå lördagskorv och surtbröd och sånt och så koka jag ägg. Barnen såg på någå lustiga filmer och mamma läste någå på sin dator. Nu hade också mofa stigit upp.

Jag drack kaffe och läste Husis och åt väl allt möjligt. Småningom gick dom ut och jag börja städa och plötsligt kom Caro och Amanda tillbaka för Amanda hade kakkat. Det byttes blöja och  så gick dom ut tillbaka.

Nu börja jag då städa undan. Höll väl på i någon timme. Sen dök dom upp och jag var ännu i nattsärken och Aron sa att jag är gammal.

Caro laga gröt åt sina barn och jag gick i duschen och sen lulla hon Amanda och Aron gick väl en stund bredvid mofa och sen kom Caro och korrigera min blogg så nu är den helt okej. Sen sku hon ännu kolla vår printer, men det blev nog ingenting...

Efter nån timme vaknade Amanda. 

 Så här såg hon ut.

Fullkomligt rufsig   : D

Dom börja sen pikkuhiljaa packa och småningom förde mofa dem hem för han sku till R-kiosken efter sina skor. Dom är fina!

Under tiden fortsatte jag att städa och småningom var här helt fint och sen kom Suomi on Venäläinen och efter det Nyberg med Björn Wahlroos. Han prata faktiskt 1/2 timme. Och sen då pasta, lax och rödvin. Jag såg sen en film som hette Satanen som handla om en grabb som blev mobbad i skolan. Andra delen kommer nästa söndag.

Och här då bilden av chokona och den gröna likören som Caro hämta.

Nu natt te´
I morgon verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar