onsdag 4 mars 2015

Det blev ingen verkstad.

Först gjorde jag nånting och sen skrev jag var sitt kort åt Baba och Gilla. Baba fyller den åttonde och Gilla den nionde. Viktigt att skicka dem i god tid på grund av frimärkets andra klass.

Nu  klättra jag upp till skåpets övre hylla i köket. Alltså på vänstra hyllan när man kommer in. Sjukt dammigt. Jag diska allting och sen satt jag allt och torka. Jag satt ett par termosar ner i ett annat skåp och krukor bakom skynket och ett par växter kasta vi bort.  Sen gick jag till butiken och posta kusinernas kort. Alltså till Alepa. Monsieur städa i dag sin tredje hylla i sitt arbetsrum   : )


Det blev för femtielfte gången frittata.


Här ett jätte gott vin. Freixenet. Det heter Mia. Det var 14% men vi drack bara två glas. 

Sen kom Ville i Kaukasien och nu bloggar jag.
I morgon kanske till Musta och sen och yoga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar