måndag 30 mars 2015

Ett fasansfullt väder!

Det var ju helt hemskt. Storm och snö och noll grader. Efter frukosten städa jag undan mina fina gåvor. Eller int städa jag undan - jag satt bort påsar och sånt. Dessutom hitta jag en tavla att sätta Arons fina bild i.  Jag skall fota den i morgon.
                                                    
  Här ännu Aron som umgås med mofa och mofas skumppaglas. Det var alltså på lördagen.

Och sen då Sagas och Alvas fina kvist och dessutom Wilhelminas.

Jag skulle till posten eller R-kiosken och övervägde om jag sku ta Caros reppu, men det snöa för mycket. Jag skulle posta Johannas brev och det var ju dumt för det kommer knappast att komma fram till torsdan. Borde ha gjort det förra veckan   : (  
Sen apoteket och sen Masurkka. Ganska mycket det ena och det andra.

Hemma satt jag bort varorna och åt weetabix och läste Nesser och fick sen en lur. Och mina lurar intresserar er säkert inte så jag skall sluta berätta om dem. Det blev sen alla rester från lördagen och Kennedy i Berlin.

 Det här ägget har säkert Aron målat   : )

Och Caros fina bukett 2015.

I morgon hoppelunda verkstad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar