tisdag 3 mars 2015

Min gudmor

tog kontakt med mig. Hon ringde att om jag kan komma till henne i morgon med min bror kl 11, men det passa inte. Så jag kontakta på nytt och föreslog att jag sku komma i dag. Och det tyckte hon passa bra.

Men först tömde vi hela vårt medicinlager. Där var mediciner från typ någå 2003. Jag satt alla piller i en påse och Monsieur satt sina i en annan påse och sen alla salvor och droppar i en tredje påse.

Jag tog bussen till min gumor tvåtiden. Sen berätta jag gamla juttur från tiden när jag ännu jobba med bokföring på reklambyrån, men kom småningom in till MG-skolan. Jag satt där faktiskt ganska länge. Säkert en och en kvart timme.

Och hem då via apoteket dit jag förde dom där tre plastpåsarna och till Masurkka där jag köpte goda saker.

Framåt kvällen kom en film med Heath Ledger. 10 Things I Hate About You.
Jag såg faktiskt hela   : )

Osäker om morgondagen. 
Kanske verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar