onsdag 29 februari 2012

ÅHÅ!
När jag gick ut från Silveform var klockan tre. Jag var där redan kl 12.30. Både Yvonne och Nina vinka glatt när dom såg mig genom fönstret. Vi drack kaffe i bakrummt och prata. Nina är jätte söt och trevlig. Småningom fick hon ge sig iväg för att hämta sina två små barn från dagis. Jag blev kvar och Yvonne koka mera kaffe och så åt vi upp Ninas chokladpraliner  : ) 

Det var en trevlig dag. Och solen sken när jag vandra till Kampen. Jag skulle till Ruohonjuuri som jag trodde att var i kampens affärskomplex. Yvonne förklara att så är det inte. Ruohonjuuri finns mitt emot Kampen.


Jag skulle köpa Ashwagandha. Inka har ett hurja tränings/dietprogram på gång och jag läste om detta örtpulver på hennes blogg.


Jag försöker översätta diverse som jag läser på förpackningen:  "Pulvret stärker nervsystemet och är lugnande. Växten tillför serotonin till hjärnan och ger en känsla av välbefinnande. Växten kommer från Indien där den i samband med yoga och meditation ger tanken klarhet". Fint översatt  : )

TIKETTI
var följande på programmet. Jag avhämta Caros och min Flow-biljett. 

Flickan sa att det finns int många tidningar kvar mera. Ta nu en med dig. Vilket jag gjorde och blev förvånad över hur tjock den var. Skall bli skoj att kolla.

YVES
i Forum var följande. Sist jag var där fick jag ett prov på nånting som kan jämföras med "serum".  Jag tyckte den kändes bra så nu köpte jag en sån. 

Och för att jag har födis i mars fick jag en fin tvål som present. 

TILL SOKOS
för att köpa Sensai 38° mascara som var på ett bra erbjudande och sen via Stockmann hem. Jag köpte bruna ägg till vår frittata. Nu hade det ren blivit mörkt. 

I morgon gumorbesök kl 12. På kvällen yoga.

2 kommentarer:

  1. du borde skicka åt mig en link på musiken som vi skall gå lyssna på :)
    jag har ju ingen aning om vart jag ha lovat komma, heh!sen skall du säga va biljetten kosta så får du peng...

    SvaraRadera
  2. Ok, skickar link. Inga pengar - jag bjuder : )

    SvaraRadera