fredag 3 februari 2012

EN DAG UTAN BILDER
Det var bara frågan om att städa och pedikyrera. Efter dammsugning till MustaPekka - hem ätande lakrits i bilen.

MIN FAMILJ
tog jätte illa upp av att jag tänker sluta Torsdagsleken. 
Monsieur läste min blogg på morgonen och tyckte att så här får jag inte göra. Kom med idéer, tipsa nu och då läsarna, "marknadsför". Själv sku jag snart kunna delta, sa han. 

Senare på dan fick jag en textare av Caro där hon skrev att jag var negativ i tonen i min blogg. Att jag måst hålla upp deltagarnas intresse och visa vad priset är.

Men hur fotsätta? Är det bättre att fråga "vad" en sak är eller "var" en sak är?  Eller är båda lika dumma?
Priset blir ett hänge med skrot på mitten och vinnarens namn inhamrat på sidan.

DET VAR DAGENS
sysslor och funderingar.
21.30 kommer Strada. Det programmet brukar vara bra. 

Samtidigt börjar 21.30 en film på Teema som heter Bobby. Om vad som hände på hotellet där Robert Kennedy blev skjuten. Jag har sett filmen. Den är bra.  Så om nån läser det här före 21. 30 lönar det sig att se filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar