lördag 4 februari 2012

PROBLEMLÖSNING PÅ NATTEN
Det händer att har jag problem med smyckedesign/ -framställning eller också något annat, löser sig problemet på natten. Jag tror det gick så också nu.

I juletider för ett år sen hade jag en jultävling med extrema närbilder av "julsaker". Tre stycken bilder.
En var sjuttons svår  : ) Hur som helst deltog ett antal läsare och bland dem lottade jag ut en fin ring med vinnarens namn.

Nu gör jag lika. Det blir en vintertävling. Extrema närbilder av "vintersaker". Tre stycken. Alla får (ska) deltaga. Att man ser vad det är och säger samma sak har ingen betydelse, för jag lottar ut det fina hänget bland alla deltagare.

Låter det här bra?

ARON PÅ VÄG
kl 10. Pappa skall spela ishockey och mamma skall till Vekara-kirppis. Det är frågan om några timmar. Det skall bli roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar