fredag 24 februari 2012

OCH LIKSOM IGÅR
tidigt upp för nu sku jag vara kl 11 i Kronohagen. Jag ville hinna med lugnt kaffe före det. Också min bror med fru var där. Det packades saker och bars upp diverse från källarn. Dom andra for sen ganska snabbt, ville luncha,  medan jag  blev kvar och bl.a. tog ner gardiner som Caro skall sy till en klänning åt mig. T kom efter mig kl 13 och så for vi till Helenahemmet. Min gumor var helt okej, nästan glad. Jag fortsatte hjälpa henne, packa upp lådor m.m.

TILL MUSTAPEKKA
sedan. Jag ringde T att nu börjar jag gå. Mat för hela veckoslutet- också in på nästa vecka. 
Eftersom Aron nu är korvsåsfreak åt vi lax i dag. Vi fundera massor på ett nytt tillägg.

 Det blev batat. Den vägde 600g, men kändes inte alls liksom för mycket.

JAG KOLLA TIDNINGAR
och tyckte så massor om den här pärmen.

Men hmm, när skall jag hinna läsa den?

Vi for sen hem via Tähtililja.

 
 - jag ville ha tulpaner från en äkta blombutik.


TILL TORSDAGSTÄVLINGENS
alla glada deltagare vill jag nämna att det är mossa och snö, men om nån sku kunna hitta på att på vad denna mossa och snö finns sku det vara humor. 

Dessutom måst jag kommentera Caro och hennes fiffiga svar. Natutvis var det spytt då den första gången och en öde ö med palmer nu  : D

1 kommentar:

  1. Jag väntar ännu på några specifiseringar. Man behöver inte veta var mossan/snön finns utan PÅ VAD.

    SvaraRadera