lördag 30 april 2016

Monsieur

steg upp lite tidigare och jag steg upp bortåt åtta. Hade varit i duschen. God mat. God jugurt. Gott kaffe. Skrev dagbog. Läste Husis.

Sen börja jag med den enorma byrån i sovrummet. Tömde först ena skåpet och sen det andra. Det blev tre lådor. Sen titta jag på saker som fanns bredvid LP-skivorna i hyllan. Ganska mycket...

Monsieur kom hem. Förde saker till verkstaden. Jag gick ut för att ta en promenad med stavar. Monsieur kom från verkstaden. Vi gick en runda runt Koloniträdgården och sen via Alepa.

Vi titta på hur dom satt mössan på Havis Amanda. Dom gör nog allt fel... Sen fick vi skumppa och nötter och Monsieur och jag laga maten och här är nu sen fin mat med lax och sparris och potis och gräddfil. Och vittvin. Vinet hette Zafrica.  Här en bild.

God mat!

Sen titta vi igen en gång på nyheter och sen gick jag och blogga. Väl. Kanske. Jo det gick bra.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar