måndag 2 maj 2016

På söndagen

hade Monsieur vaknat lite tidigar. Jag steg upp klockan åtta. Han hade kokat kaffe och jag fortsatte sen där nere. Det blev gott! Bröd och jugurt och ägg. Skrev dagbok. Läste Husis. 

Sen gick jag i duschen. Bädda sängen. Gick sen igenom en låda. Ett skåp med fem lådor. Kasta bort massor. Gick sen ännu igenom sekretären. Jag fortsatte sen med byrån här i vardgasrummet. Tömde tre små skåp.  Satt dom i packlådor.

Nu kom Monsieur från Siwan. 70% på allting. Dom skall stänga. Dit kommer en K-market i stället. Nu fick vi Happy Joe och struvor.

Sjukt gott!

Vi fortsatte sen här med det ena och det andra och sen blev här pasta och lax och Monsieur fick öl och jag fick vin.

Sen gick vi igenom hela gästrummet. Tömde det på allt. Jag tog ner gardiner och tavlor. Bar soffor och saker till vardagsrummet. Nu var klockan 24.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar