torsdag 21 april 2016

Här blev kaffe!

Det var gott! Jag skrev ett fint kort åt Emma som jag förde till postlådan och sen gick jag till min verkstad för att söka ett tält, men det fanns inte. Bara en sovsäck. Men inte heller i vår källare. Jag kom hem och börja gå igenom en massa andra saker. Fina foton. 

Nu börja jag med plocktallrikar åt barnen. Mamma hämta hit dem. Dom skulle på ett husbolagsmöte. Barnen måste tvätta sina händer. Dom gick upp till datorn med mofa. Jag förde också åt dem kakao. Aron åt säkert tre rostbröd. Bortåt halv åtta dök mamma opp och så for dom iväg. Jag vinka från fönstret.

Här blev sen en sjukt god frittata. Jag fick vin. Monsieur fick öl. 
Klockan 22 kom det på Teema en jätte bra film. Den hette Leve friheten!
Den var riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar