lördag 30 april 2016

Rolig FK.

Men först steg jag upp och gick i duschen och fick kaffe och jugurt och bröd. Skrev dagbok. Läste Husis. Monsieur tömde först en massa saker i sitt rum och gick sen upp occh titta vad det fanns i övre våningen. 

Sen packa vi våra enorma Ikea-kassar och for till Emmaus. Förde bcker. Också fina kläder. Sen for vi till Musta. Köpte massor. Sen efter bananlådor bakom Musta.

Vi kom hem. Jag packa upp. Strök blus och dynvar. Men tyvärr en fläck på dynvaret. Sen satt jag nya kläder och for till stan och Monsieur vinka från fönstret. 

Bussen stanna i alla röda ljus. Sen gick jag efter Mateus till Alko. Jag träffa Gunnel och for med henne till Haje.  Vi steg av på rätt hållplats men gick sen lite fel och jag kontakta Haje och hon sa sen hur vi sku gå. Det gick bra!

Där var alla flickor. Det vat jätte roligt! Man fick skumppa och sparris och lax och glass och kaffe.

Här lite bilder.

 Roliga flickor!

 Haje på terassen.

 En rolig Annika!

 Jag!


 Haje tänder ljusen.

Och titta! Annika och Haje har likadana brillor. Ha ha ha!

Man fick väl lite vin till och sen gick vi hem. Alla flickor på en gång.  Annika och Anna for hem och Tuva, Gunnel och jag med buss.

Tuva gick sin egen väg ch Gunnel och jag hem med buss. 
Jag var väl hemma halv tolv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar