måndag 11 april 2016

På morgonen

blev här först kaffe och ägg. Bröd och ost och det ena och det andra. Jag duka undan och tvätta mig och diska och sen sku vi installera pumpen. Det gick väl i princip bra. Men från den röda saken under lavoaren droppar det fortfarande... Men alla kranar funkar. Monsieur hade bytt en ny till duschen som hade gått sönder och den funkar också riktigt bra. Monsieur brände vass och jag gick och titta på Ansis Idvik.

Nu blev här mat: pasta, lax, sallad, ostsmulor och dill-mandelpesto. Sen diska jag och sen strök jag en duk. Sen kontakta jag min bror och fråga om man ännu får mat i lådor från Söderkulla. Men han sa nej att man måst fara dit själv sju på morgonen. Ja ja. Han fråga om vår remppa och jag sa att vi skall vara hela maj på lande.

Vad gjorde vi månne sen?
Gick väl och sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar