fredag 22 april 2016

Tvätta håret

igen en gång. Klockan var sju. Halv åtta tror jag att Monsieur steg upp. Man fick gröt.
13-tiden for vi hemifrån. Först till Liukuovi Center där vi planera lite dörrar och därifrån till Gigantti där vi beställde en spis. Sen till Bauhaus där vi titta på lite golv och på lite andra saker och därifrån köpte vi fyra fina lådor och några till. Sen for vi till Ikea och där kolla vi det ena och det andra.  Jag köpte först en sak som Caro hade beställt och sen gick vi ner och där fanns det tre svarta tyglådor och en liten torkställning. 

Monsieur köpte sen ett bröd som han skall "baka" i morgon och vi fick hotdog och sen for vi via K-rauta till Musta och där fick jag en glass och sen förde vi dom där tre sakerna till Salminens. Jag bar opp kassen och då ringde Kalle och sa att han dyker upp på lördagen tre tiden och blir över natten. Det kommer att bli riktigt roligt.

Jag åt ärtsoppa i köket. Läste KP. Gilla kontakta och jag meddela att jag kommer till henne på söndagen. Stavgår.

Och vad gör jag nu? Bloggar.
Godnatt!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar