måndag 11 april 2016

Åtta

steg vi upp. Monsieur gick i duschen. Jag koka kaffe. Vi åt våt frukost.
Jag diska och bädda och dammsög och fota blommor.

Fina, men dom är lite suddiga...

Packa mat och packa mitt och jag damma mattor . Monsieur håsa. Jag släckte och låste allting och då såg jag att jag fått ett meddelande av Immu att Nadbornik är på båten och av Caro som fråga om paden som vi ännu inte hade satt på. 

Det var en konstig båt. Man sku vara där inne men jag satt ute med Jocke. Det var trevligt. Sen kom också Monsieur ut. Jag tror att en massa gubbar ren har börjat fylla 70.

Vi for med Jeepen via S-market och sen längs Pohjolagatan och sen hem. Jag såg att min blomma hade börjat vissna. Åsch ändå! 

Sen gick jag väl i duschen. Satt på potis. Tog fram sill och tonfisk. Rödbetor och ättiksgurka. Först såg vi på MOT och sen på Simma lugnt, Larry och sen på Klassiskt Finland.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar