tisdag 5 april 2016

Söndagen

sov vi till nio. Här blev kaffe, ägg, bröd... Jag fråga om Arons ishockey hade gått bra och hon sa att hon och Amanda också hade varit och tittat på att han var riktigt duktig.

Jag gick i duschen. Halv tre hämta mamma Panda hit. På gården fanns en konstig djup grop. Caro satt en kvist i den. Först var Panda på datorn med mofa. Sen ville hon ha plocktallrik och kakao. Sen lekte hon med mofa med sakerna i lådan och sen med ponnyna. Aron och Sande kom hit. Dom hade varit och simmat. Aron fick också kakao och plocktallrik. Caro hade varit och jumppat. Sen såg jag från fönstret hur Aron föll med sitt sparkbräde. Sen for dom väl till Prisma.  Där Caro sku köpa ett plåster åt Aron, men glömde.

Monsieur gick väl ut och jag blogga och sen kom Anna-Karins fina stugfilm och sen fick vi resten av Bouillabaisse med goda semlor och jag fick vin och Monsieur fick öl.

Sen såg vi på en film om en flicka som varit duktig med The Beatles. Jobbat med dem säkert 10 år.  Hon var väl 17 när hon börja. Nu var hon en tant. Sen blogga jag ännu och gick sen och sova. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar